Kızlar göğüs agrısı ve ateşle bugun doktora gittim doktor mastit oldugunu söyledı antıbıyotık yazdı augmentın dıye bi ilaç aranızda kullanan varmı bebeğime bı zararı olurmu doktora sordum zararı olmaz dedı ama reçetede emziren anneler kullanırsa sütüne geçer yazıyor başına gelen varmı