Merhaba kızlar oğlum bugün 3. Ayını doldurdu doğduğundan beri meme mama gidiyoruz ama düzenli şekilde değildi mama olayı doymadığını anladığmda verirdim 2 haftadır mememi almıyo onu geçtim artık biberonuda almıyo azcık çekip bırakıyor önce mama alıyo diye çok üzülürdüm şimdi alsın yeterki doysun diyorum doktoruna yazdım dil altı bağı olabilir diyor ama onuda tam anlamadım olup olmadığnı yaşayan var mi benim gibi 😢bu arada 2 gündür bezinde turuncu lekeler var zaten çişide azarladı baya