Arkadaşlar Kızım öksürük oldu doktor hava makinası ve bissürü içine katmak için ilaç verdi. 4 saatte bi hava vermem lazım ama o kadar korktu ki bebeğim tir tir titriyor asla ağzına durmasını istemiyor çekiyor ağlıyor . Antibiyotik verdi onu şırıngayla içiriyorum ağzını sıkıp yutturuyorum mecburen 🤦🏻♀️
Yani bunun doğal bi çözümü yol mudur bebeğim 6 aylık ek gıda alıyor