Durunisamm Kızlar kocamın formasını makinaya attım ıslak çamaşırların yanına koymuştum sabah asarım diye boyası akmış pantolonun ne yaptıysam çıkmadı daha önce başına gelen var mı acil yardımmm. Misafir Kullanıcı AA524FA5 EA1F 4A6B B7BF C4EE8273B8C2
Babe Durunisamm Canim hic caktirmadan katlayip dolaba koyuyosun esin giydiginde farkederse bilmem sanirim sirtini biryere yasladin leke olmus diyosun.tek cozum bu🤣 bence cok mantikli😁😁
DenizDamla Durunisamm Eşimin trabzonspor formasını mahvetmiştim bende sonra katlayıp koydum giyince ne olmuş buna dedi bende ne biliyim ben dolaptaydı sen yapmışsındır dedim baya etkili😂
Fatmallper1 Eşimin bembeyaz en sevdiği tişörtü neden bilmem makineden çıkınca pespembeydi birdaha yıkadım çıkmadı ben de veniş kosla ile tıkadım halı için olanı hem de hiç bişey kalmadı demeyebilirsin istersen
CanselCoban Durunisamm kosla kullan hiç böyle bir deneyimim olmadı ama cıkaramadıgım cogu lekeyi onla cıkardım baktın olmuyor bi kurutemizleye gonder