Taze_annee yani şöyle ki kizim 6 aylikken ve 10 aylikken 2 kere lazer yaptirdim yuzume koltuk altıma daha öncesinde yaptırmıştım lazeri yilda 2 3 kere gidiyorum artık. Bir sey olacagini sanmiyorum. Tabi bilen birisi yazsa iyi olur. Ben yaptırdım ama 18 aylik kizim hala emziriyorum 2 ay sinra tekrar yaptircam