kbra4334 Kızlar merhaba Yamunanın termal performans taytıyla kopçalı korsesini almıştım Dogum yapınca şuan 6 ay oldu ihtiyacım kalmadı bende dolapta dursun istemiyorum. Hiç bi yerinde bişeyi yok gayet temiz kullandım almak isteyen olursa yardımcı olurum 😌
kbra4334 acelyaca tayt xxl kalıp dar zaten direk yapışıyo her harekette fena terletiyor baya etkisini gördüm ama teri sızdırmıyo taytın içinde kalıyo
Hulyaa00 kbra4334 180 çok değil mi biraz daha yardımcı olsanız 🤦🏻♀️ Bi de kaç kiloyla XL kullandınız kiloyla değil ölçüyle alakalı durum ama ben henüz doğum yapmadım 20 gün var ölçü alamıyorum