Meltems 13,5 aylık olduk. Sadece 1 beden büyük bez aldık. Onu da doktor demedi yani biz ilk 2 gün öyle kullandık. Bezli olduğu için külot kullanmadık. Krem, şurup Falan doktor veriyor. Kremini bol bol gazlı beze sürüp pipisine kapattık. Sık sık değiştirdik. Hastaneden bu şekilde dediler. 3. Gün kontrole gittk. 1 ay olunca da gidicez. Başka sorunuz varsa cevaplayabilirim🌸