Arkadaşlar merhaba öncelikle ,
üç ay önce zorunlu sezeryan oldum sonrasında bacağıma pıhtı attı bacağım enboli oldu benimle aynı kaderi paylaşan var mı yada daha önce geçirmiş olan şuan oksopar 6000 sabah akşam kullanıyorum enboli çorabıyla 😫 pskolojim çok bozuk