Cgl_ufk Arkadaslar merhaba oğlumun gıda alerjisi var tedavi görüyoruz ilaç kullanıyor. Ama şu son günlerde gözaltı şişlikleri oluşuyor sabahları bir bilginiz var mı bu konuda hakkında önemli midir değil midir başına gelen var mı acaba