1bebekanne Merhaba herkese oğlum alerjik vi bebek ti bir yaşına kadar doğru düzgün ek gıda veremedim çeşit olarak tam alerjisi geçti bu sefer yememeye başladı sadece emmek istiyo yada kendi eli ile alıp bi ısırık alıyo sonra atıyo ben verirsem dili ile itiyor tükürüyor ilk başta çok takmadım ama iki aydır aşağı yukarı bu durumda artık üzülmeye başladım zorlamıyyorum da zorlasam da yemez ne yapacağım çözüm bulan varsa yazsın lütfen
Asafeymeninannesi 1bebekanne Oğlumunda süt ve yumurtaya alerjisi vardı. Ara ara iştahı kapanır, yemek gördü mü ağzını kilitlerdi. Pek zorlamadım ve zamana bıraktım, düzeldi😌 Karadut özünü deneyebilirsiniz 😊
Mrymtny 1bebekanne aynı dert ben de var bir lokma alıyo 2. Si yok ya da sevdiği şeyi bişe Bi Kaç kaşık yiyiyo. Ve sürekli emmek istiyo.çok zorlanıyorum artık ben de
1bebekanne Mrymtny sevdiği bişey bulsam hep yapıcam da yok bi lokma alıyo ikincisi yok emen bebkler genelde böyle mi acaba
Ssancak Bizim de aynı şekildeydi hiçbir şey yemiyordu. 1 yaş kontrolünde doktor kan testi istedi. Kansızlık çıktı. Doktor kansızlığın iştahsızlık yapabildiğini söyledi. Kan ilacı ve multivitaminler içeren bir şurup verdi. 1 haftadır kullanıyoruz sabah kahvaltısını ve öğlen yemeğini çok güzel yiyor artık çok şükür. İlaçların etkisinden mi düzeldi bilemiyorum. Siz de doktorunuza bir danışın