Seheer gelişim geriliği canım biz ne ağladık be üzüldük bu duruma bandaj takıcaklardı taktırmadık başka doktora gittik çift bez önerdi gelişcek merak etmeyin dedi öyle de oldu gelişti şükür 1 ayda biz 3 aylıktık bide düşün 🤔 ama 2 tane ayrı doktora dağa götürdük bişeyi YÖK çocuğun dediler bence başka doktorlarda çıkart özellikle İstanbul’da Gazi zorer var bide balta limanı kemik hastanesine mutlaka götür hatta 6 aylık oldu kontrole gittik hiç bişey yok şükürler olsun 🙏🙏