Baharkrkoc Rota virüs aşısı için ne düşünüyosunuz? Sağlık ocağındaki hemşire size bağlı dedi bilemedimm
Emine Baharkrkoc biz yaptırdık iki doz şeklinde. Doktorumuz yaptırın dedi sağlık ocağı yaptırma dedi herkesin görüşü farklı
Obsesifk Baharkrkoc yaptırıcaz 28nde biraz pahalı ama bebeğimin 1 hafta hastanede yatmasındansa ödemeyi tercih ederim🙄