Merhaba herkese oğlum alerjik vi bebek ti bir yaşına kadar doğru düzgün ek gıda veremedim çeşit olarak tam alerjisi geçti bu sefer yememeye başladı sadece emmek istiyo yada kendi eli ile alıp bi ısırık alıyo sonra atıyo ben verirsem dili ile itiyor tükürüyor ilk başta çok takmadım ama iki aydır aşağı yukarı bu durumda artık üzülmeye başladım zorlamıyyorum da zorlasam da yemez ne yapacağım çözüm bulan varsa yazsın lütfen