Khumar_cafar Benim doktor eger kızarma ve şişlik yoksa sertlik bi süre sonra geçiyo demisti. Benim kizımda oldu öyle. İyne olan yer sertlik vardi. Hafif hafif masaj yaptım gecti. Önemli olan kızarıp sısmemesi