bimohr1406 Arkadaşlar sezeryan doğum sonrası adet kanamam baya azaldı normalde doğum yapan kadınların adet kanamaları artarken benim ki azaldı her ay damla damla geliyor var mı benim gibi olan hastahaneye gitmeli miyim