Ylmzyagmur Hanımlar 35 günlük bebegim var arada bir ayagi eli titriyor 1 saniye filan neden böyle oluyor bilen varmı korkuyrm ilk bebeğim dünden bu yana sanki çoğaldı ara ara titriyor.
DenizEliz Ylmzyagmur benim bebeğimde yapıyor bunun aynısını herzaman değil ara ara yapıyor bir iki saniye sürüyo ayağını tutunca hemen duruyo. 37 günlük bebeğim benimde
Bismillahhhh Ylmzyagmur kollarını havaya kaldırıp titriyorsa korkuyor olabilir. Benim kızımda yapıyor onu hala
Frdvs-isMom Telaş yapma bi takip et bakalım karnı doyduktan sonra yapıyorsa gaz sancısı olabilir şuan daha eline koluna hakim olmadığı için aniden titriyor olabilir
Ylmzyagmur Frdvs-isMom valla 2 haftadır takip ediyorm ara ara oluyor böyle sanki titreşimli telefon gibi doktorumuza sorucam uzayan sarılıgimiz var acaba onun mu etkisi diye düşünüyorum.
Aysc Doktoruma aynı durumu sordum. Gelişiminin parçası dedi. Nöbetten şüphelenmek için uzun sürmesi yani 5,6saniye gibi , sağ veya sol tarafta tek taraflı olması gerekir dedi.
Ylmzyagmur Aysc tek taraflı oluyor Zaten bazen birden bire sağ ayağı titriyor cok kıza süre sonra düzeliyor geri tüm vucud aynı anda titremiyor.
Ylmzyagmur aybukemom ürperme değil öyle olduğu zamn birden irkilir gibi oluyor geri uyuyor bu farklı gibi .
aybukemom Ylmzyagmur benim kzıımda ikşnci ayına doğru başladı üç aya kadar sürekli titrer gibi oluyordu bende çok korktu. epilepsi nöbeti falan mı diye sonra araştırınca normal bişey olduğunu gördüm ve geçti de . Böyle anlık tüm vucudu titrerdi
Ylmzyagmur Hunilianne onuda arastrdm oda olabilir gibi ama ne bilim epilepsi de olabilir diyor o şekilde olan kasılmalara titremelere anlamak için doktor muayenesi lazım bende tecrubesiz olduğum için buraya sordum
Ylmzyagmur DenizEliz aynen bende ayağını tutunca geçiyor ama birden olunca tedirgin oluyorum aksan esim uyutuyor du ondada olmuş bana sordu bende bilmiyrm ndn oluyor dedm
Hunilianne Ylmzyagmur hayır hayır öyle düşünmeyin yenidoğan bebekler farklıdır normaldir titremeler ani sıçramalar. Olmasa sorun olurdu zaten
Birgul Ylmzyagmur canim cok normal biz dort ayligiz hala ttreyip irkilip uyaniyor.nobet olayi cok farkli.agzdan kopuk falan geliyomus netten bi bak icin rahatlar hem.daha bir iki hafta da surer bu titreme dedi doktorum bize
Ylmzyagmur Birgul doktorumuza sordum kab sekeri düşüyor olabilir veya vitamin eksikliği olabilir dedi