5 buçuk aylık Bebeğim 2 gecedir sabah 4.00 te uyanıyor. Çığlık çığlığa ağlıyor, mırıldanıyor. Gaz cıkartıyor coook sonra sakinleşip uykuya dalıyor. Bu durum 1 saat sürüyor. Birden bire ne oldu böyle, öncesinde mışıl mışıl uyuyan bir bebekti. 😫 Bir fikri olan var mı?(Bu arada gündüz bir sıkıntı yaşanmadan gazını kendi cıkarıyor)