2 saat falan anca uyudu onuda zorla uyuttum. Çok ağladı şerbet verdim hatta rezenede verdim. İyi mi yaptım kötü mü yaptım bilmiyorum ama hala aynı yerinde durmuyor. Bi meme sakinleştiriyor onda bile sıkıyor kendini göğsümü çekiyor. Sabah 6da gaz damlasınıda verdim hala rahatlamadı 😔 öyle görünce çok üzülüyorum:(