Herkese merhaba, dün akşam bebeğimi parka çıkardık. Salıncakları çok seviyor biraz salladık. Sonrasında akıl edip yan salıncağa baktım çok soğuktu. Hemen kaldırdık üşümüştü. Elbisesi vardı üzerinde altında da bezi ve elbisenin külotu. Eve gelince uzun bacaklı ve uzun kollu giydirip uyuttuk. Normalde kısa kollu veya zıbınla yatırmaya başladık evimiz gece çok sıcak oluyor.
Sabah uykusuna geçerken emziriyorum. O esnada sanki midesine kramp giriyor gibi hareket etmeye başladı bi türlü uyuyamadı. Şimdi zar zor uyudu ama sanırım midesini üşüttük.
Bu durum başına gelen var mı? 😕😥 doktora götürmeli miyim hemen yoksa ishal vs belirtiler mi gerekli?? Offf çok endişelendim