Ogullarinaasikanne Kızlar merhaba tekrar ben. daha önce gündüz uyumuyor diye post acmıstım gece de uyumuyor artık. bir oğlum daha var ve yalnızım zombi gibiyim artık yardım lütfen 😣
Tazeanne33 Ogullarinaasikanne benimde 3 aylık oğlum var kolik bir bebekti asla uyumuyordu şu 3 gündür yatmadan önce duş aldiriyrm 11 gibi suda yoruyorm biraz onu hemen mamasini iciyrm Snra 10 dk felan oyaliyrm Snra yatiriym şükür uyuyor sabaha kadar 3 gündür şu zamana kadar cok çektim uykudan ınsallh hep böyle düzenli gideriz