Gkce58 çok geçmiş olsun cnm bende ona tepki gösterdim zaten kötü birşey dahi olsa sakin bir sekikde de söylene bilir insanı panik yaptıkmak yerine hepimiz yeni anneyiz bildiğimiz konular olur buranın amacı da o zaten Bilgi alış verişi yapmak ama arkadaşın üslubu ile değil bizde cuma günü için randevu aldık sünnet için ne kadar erken olur ise o kadar iyi diyorlar sende görüş ister doktor ile geçen biraz geriye çekip sildim birazcık kanadı bu pipi darlığı tek çözüm sünnet diyorlar inan hiç kıyamıyorum iğneye bile götürdüğüm zaman bir hafta öncesi acısı çöküyor icime nasıl başa çıkacağım bilmiyorum 😣