Günaydın arkadaşlar, 11 ay 20 günlük bebeğim var. Anne sütü alıyo ama artık Geceleri çok uyanıyo diye mama aldık fakat içmiyo. Geçen sefer de içmemişti mamayı çöpe atmıştım. Bu sefer atmak istemiyorum. Ne yapabilirim? Muhallebilerine toz halinde katabilir miyim?