Bu xnm klima varsa çocuğu 28 derece ye falan ayarla üstte baksın vur mi mayan bı yerde olsun çocukta hem zıbın hem tişört gidydir terledigi için çiş yapmiyolar yerden cikiyo benimki de öyle su ver bı de içtiği kadar içsin bende klimada yok zamanında aldırmadım kendime dokunuyor diye tavan vantilatör ü cAlistiriyom.