Sevgi1 Uykumun en güzel yerinde uyandı tekmeledi inat yapıyo uyumuyo 1 bucuk yasında ayakta cocuk sallamaya basladım 😂
Cnsuumuteren Sevgi1 var benim oğlum uyandı ☺️ ama ben kaldırdım emsin diye uyandı uyanacgini dusunmuyodum 5 aylık kendim ettim 😂
endlesslove Sevgi1 ben 5 gündür tam 4,30 5te uyamıyo uykusu resmen düzensizlelti ya çok sinir oluyorum dutine bindirmiştik ne güzel
minnosvetontis Sevgi1 6 aylik 7 de ayakda 8.5 gibi bisha uyumak istiyo a cocgum madem bidha uyucan yarim saat sonra nediye kalkiyon 😃
Aylin0658 Evet canım bizde hergün bu saatte uyanıyorz besliyorz altını değiştiriyoruz yatırıyoruz 2 aylık bebişim tekrardan uykuya geçmesi zor oluyor ama rutin olustrduk uyuyuyo
Cnsuumuteren Sevgi1 yok zaten kendi kalkıyordu ama bu aralar bezin de turunculuk oluyo bnde sıvı alsın diye emzirim dedim uyandı ☺️