Mom0791 benim kizimin gobegi 42.gun dustu . Her doktra gttigimizde doktr kesinlikle islanmasin yikamayn kuru tutun dedi en son burda kizlara sordum yika bisey olmaz dediler , bir gun cokk aglamaya basladi sakinlesmeyince yikadim , gobek bagi kenarlardan inceldi kopma durumuna geldi , somra ikimci gun.yine yikadim , sbahina bi baktim bir iki damla kan bulasmis zibinina tabi bni bi panik sardi doktru aradik v.s bi sorun olmcgini korkulck bisey dgl kanama devam ederse getirin demisti , bu arada gunlerdn pzardi dger gun pazartsi gunu gtrduk kontlleri ypildi hcbir sorun yoktu ertesi gun yni 42. Gn gobgi dustu bu defada bi parca kalmis onu yaktirma hastneye gttik yakma degil aslinda oyle deyince insan urperiyr , gumus nitrat ypti doktrumuz cok sukur onuda atlttikk , panik ypma doktrunla gorus cnm