Anneler selam, 10 aylık oğlum yataktan düştü beşikte yatırdığım zamanlarda da tutunup ayağa kalkıp sarkıtıyor kendini, neyse ki yataktan düştüğü gün yerlerde hep minderler ve yastıklar vardı, ama böyle olmuyor hem onun için hem bizim için, kullandığınız güvendiğiniz yatak modelleri var mı? Sizce nasıl bir beşik Yada yatak alırsam düşmesini engellerim? Park yatak ? Beşik? Yada başka alternatifleriniz var mı?