Erenmm ya herkes öyle diyor evet burda yazılanlara göre doktorlar uyandırma demişler hep benim kafam karıştı benim doktorum 4 saat en fazla 5 saat uyusun dedi ama diğer doktorlar uyandırma demişler kilosu falan normal iyi ya o yüzden uyandırmasam mı dıye dusunuyorum hem belki 4 5 saatte kendi uyanır ben 3 saatte bir kaldırıyodum bugun deniycem eğer 5 saatten fazla uyursa bilmiyorum naparım 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ Yalnız çocuk uyusa derrt uyumasa dert😂 uyumayıncada yemeğimi işimi yapamıyorum diye kızıyorum 😂 uyuyunca da çok uyuyo diye kızıyorum😂