Iyi geceler arkadaşlar kızım şu an 4 aylık ileride 8 aylık veya 9 aylık olduğunda ise başlamak zorundayim sizce çok mu erken ? Ikincisi se bulunduğum ilde bırakacak kimse yok bakıcıya bırakmak zorundayım ama nasıl güvenip birakacagim onu da bilmiyorum bakıcıya baktiran var mı