Oğlumda yaşadık ve çok ağır geçirdik. Bizim vücudunun her yerinde koca koca yaralar oluşmuştu ve o yaralardan akıntı geliyordu. Ahh yavrum çok çekti alerji illetinden. Hiç uyumazdı kaşınırdı sürekli. Sonra doktora gittik inek sütüne alerjimiz çıktı. İkimizde sıkı diyete girdik. Öyleki ben kürdan gibi kalmıştım. Çok şükür 1 yaşına girince atlattık şu an 4 yaşında hala egzamaları dönem dönem çıkıyor ama şiddetli değil krem ile hallediyoruz