Zeyzeyim gece yatmadan 2 saat önce beslenme kesilmeli zaten gece yatmadan hemen önce vermeyin bir şey ama siz öncellikle bebeğiniizn yatma, uyku düzenini sağlamalısınız gece 2 de cok gec aksamı uzun gündüzü kısa yasadıgo ıcın beslenme sayısıda düşüyor dogal olarak gün ortasnda da gec kalkıyor sabah erken kaldırın bebegıjızı bir gun uykunuzdan feragat edin sbaah erken kalkaın öğle ya da öğleden sonra hemen uyur 2-3 saat aksama kadr uyanık kalacagı ıcın aksamda bucuk 10dan sonra uykusu gelir o yaşta bi bebek için sağlıklı bi uyku düzeni değil gece 2 de uyuması erkeb baslarsanız güne gün içerisi nde ki beslenmesi de artacaktır günü uzun yasıyacagı için