Hayhay Oğlum bugün tam 4 aylik oldu aşılarını sabah yaptırdım. 2 saat önce ogurerek küstü ne varsa tekrar da almadı. Böyle bir sorun yaşayan var mı? Asilardan mi yoksa başka birşey olabilir mi?
Hazal89 Hayhay mama mı yoksa anne sütü mü alıyor mama ise iyi gelmiyordur anne sütü ise fazla cekiyor olabilir
Hayhay AlyaaSrmrt atesi yok bilinci de yerinde. Bir süre ayakta gezdik öyle oyaladık sonra uykuya daldı. Uyuyor şimdi. Başını bekliyorum.
AlyaaSrmrt belkide üşütmüştür canım. Aşıyla alakalı olsa bilinç gidiyor ve yüksek ateş beraberinde. Bişeyi yoktur inşallah
Hayhay Hazal89 anne sütü fazla cekmesinden olabileceğini sanmıyorum. Fazlasını çıkarma değil bu çünkü bütün midesini boşalttı salyasina varana kadar kustu.
Gunesaktas Merhaba, aynı sorunu bende yaşıyorum şuanda. 4 ay 1 haftalık. Bütün midesini boşalttı ara ara boş öğürüyor. Kimsenin başına gelmedi mi?