zgzl Merhabalar 9,5 aylık kızıma oto koltuğu almayı düşünüyoruz. Uzun süreli kullanabileceğimiz, güvenli, sağlam ve memnun kaldığınız oto koltuğu var mı? Şimdiden teşekkür ederim 🌺💐
gokcemmmm zgzl besafe aldik daha yeni suanlik kizim icinde mutlu yuksek oldugu icin disariyi izliyebiliyor teste girmis oto koltugu olarakta oldukca guvenli geldi bize