NisaMiray bana da yeter çok yediriyosun diyorlar, oysaki doymayinxa ağlıyor,ben Aptamil prosyneo 1 kullandım 2 ay aşırı gaz yapıyodu mama,şimdi hip e geçtim buda gaz yapmadı fakat kabız oluyo genelde, o mamadan hiç kullanmadim, sağlığı yerinde ise hiç takmamak lazım,bende kilolu olsun istemiyorum,sağlığı yerinde olsun gerisi boş.Alir inşallah bebeğiniz