Alisa63 Kızlar merhaba benım kızım 3+20 günlük bu aralar baya ısteksız mama kullanıyoruz bız ama mama yı bu aralar ıstemıyor neden sızce sızdd de oldumu hıc bıraz yıyor karnıdoyuyor hafıften başlıyor bıberonu kuvvetlı çekmeye bı asagı bı sola ıstıyor anlamadım yada bıberonun laylon kısmını agzında gezdırıyor oyun oynuyormuş gıbı neden acaba sızce
Ikicocukanasiyioldum Alisa63 merhaba e ay 5 gunluk kızım. Pazartesiden beri göğsümü almak istemiyor. Uykuya dalınca ancak emzirebiliyorum. Normal olduğunu söylüyorlar umarım öyledir.
Siracseda Alisa63 bende geceleri yatmadan önce veriyordum su 3 gündür almıyor ağzında dolandırıyor diliyle itiyo 1 ay 18 günlük bende anlamadım ama gogsumu emiyor
Balannesi Alisa63 Klasik 3.ay sonrası atak dönemi 😊 zamanla düzeliyor canım zorlama içmesi için. İlk 3 ay emme refleksleri cok fazla olduğu için tok olduğu halde emmek istiyorlar sonrasında azalıyor ve etrafa da ilgi başladığı için bir süre böyle oluyor.
Alisa63 Ikicocukanasiyioldum ınsallah ama yürek ıste normal yedıklerınde bıle dıyoruz kı doydumu acaba sımdı böyle yapınca da ıcım hıc rahat degıl 🙁🙁ınsallah normal dır
Alisa63 Siracseda evet canım aynısı ama bızımkı4 aylık olacak ınsllah bıde bı kuvvet var Masallah kızıma kalkmak ıstıyor oturmak bılmıyorum çok Yaman olacak bence allah hepımıze kolaylık versın 🤪🤣🤣
Ikicocukanasiyioldum Alisa63 inş canım inan ki ac ac yatıyor şuan çok üzülüyorum 2 gece hiç yatmadı şimdi kucağıma alınca da basıyor çığlığı anlamadım valla ama çok üzülüyorum.
FerahBayram Ikicocukanasiyioldum aynı durumu yaşıyorum şuan ağlamak istiyorum ya bütün gün ağladı meme istemedi memeyi görünce bağırıp çağırdı aç yattı resmen zor sakınleştirdim bende vazgeçtim uyuttum sonra uyanındırdım tuttu memeyi ama böyle nereye kadar ya
Siracseda Ikicocukanasiyioldum aç kalmasın diye çay kaşığıyla yedir o zaman canım benim ama memeyi hatırlat agladiginda zorlama sakinleştirip memene tak en son alacak ben neler çektim ama başardım emiyor şimdi sadece çok ağlatma sakinlestir kizarsa almaz inatlasir
Ikicocukanasiyioldum Siracseda savip buzluga attigim sutler vardi onları çıkarıp uymalıyken onları veriyorum bakıyorum yemiyor kaşıkla verdim bugün. Ama önce göğsümü veriyorum uyanıkken emmek istemiyor göğsünün ucunu ısırıp çekiyor :(
Siracseda Ikicocukanasiyioldum sen pes etme o pes etsin benimki kucağıma yatirinca kendini yirtiyodu bırak memeye dokunmak
Ikicocukanasiyioldum Balannesi sabah tam tuttu dedim hooop dışarda sütçü sesi benim gülmeye başladı bıraktı memeyi :( artık banyoda karanlıkta emzirdim dedim hooop absiinin bağırması yine bıraktı memeyi :) ne zaman geçer bu durum Allah askina
Balannesi Ikicocukanasiyioldum Ya normalde 2 hafta falan sürüyo sanırım 😊 Ama bizimki 1 ay boyunca öyleydi. İki göğsümü bitirir üstüne mama verirdim ama o zamanlar tek göğsümü bile bitirmezdi. Geçici dönem merak etmeyin. Karanlık sessiz ortam en iyi mekan😍
Ikicocukanasiyioldum FerahBayram aynen canim ya uymalıyken emiyor ya da uyku arasında diğer türlü basıyor çığlığı ac ac uykuya dalıyor içim sızlıyor resmen.
FerahBayram Ikicocukanasiyioldum keşke biberon tutsa biberon tutmuyor kaşıklada istemıyor ne olacak böyle
Ikicocukanasiyioldum [bilinmeyen] benim bebeğim biberini da almıyor uyanıkken. Eğer uyandıysa zorla kaşıkla veriyorum ya da uyku arasında.