Merhaba anneler size bir sorum olacak kızım 9. Ayını bugün bitirdi bugün sağlık ocağından aradılar sağlık bakanlığının 9 ay a 1 doz kızamık aşısı eklediğini yaptırmakta yada yaptırmamakta özgür olduğumu ama herkessin de yaptırdığını söyledi yaptıranlar var mı?