Ben aldım biberon ve emzik bebeğim 5 aylık hala kullanmadım emzik almadı sürekli emzirdiğim için gerek kalmadı. alırsan philips avent al. süt sağma makinesi de ilk hafta memenin biri doldu bebek alamadı yara olduğundan makineyi de kullanamadım elimle sağdım. gerek kalmadı. ikisini de gerek olursa al bence eğer alabilecek yakınlıktaysan. emzirme ve süt sorunun olmazsa gerek olmuyor. hastanede Allah korusun özel bi durum olmadıkca istemezler zaten doktorlar emzik 3 ay önermiyor