Benim bebeğimde 2,5 aylık, normal de uyurdu gündüzleri 3 er saat 3 defa uyurdu,geceleri bir ya da iki kere uyanır emer uyurdu, bi haftadır gündüz uykuları en fazla yarım saat olmaya başladı akşamüstü 5 den sonra hiç uyumuyor emiyor yatıyor mızmızlanıyor gece 11 e kadar böyle devam ediyor uyanmaz artık 4 5 saat diyorum iki saat sonra gene uyanıyor emmek istiyor, emzik verince sinirli sinirli emiyor, sütüm yetiyor kilo alımı iyi her alt değiştirmede çiş var, uyuyamayınca iyice kötü oluyor, bende ne kol kaldı ne de ayak, humananın iyi geceler çayı varmış kullanıp fayda gören var mı acaba ya da başka bi şey, yemek yemeye vakit bulamıyorum sütümün azalmasından korkuyorum bu yüzden