ELektrikli göğüs pompam var çok memnundum. Bi süredir kullanmıyordum, artık işe başlıcam diye sağayım dedim fakat anca bi kaç damla sağıyor sonra gram süt düşmüyor biberona. Sütüm yok mu acaba diye göğsümü sıktıgımda fışkırıyor. Ne yapcam bilemiyorum. Makinem mi bozuldu yani? Ama çekiş gücünde sesinde falan hiçbi sorun hissetmiyorum. Sorun ne böyle bişey yaşayan var mı?