Hazal89 Efendikadin çok iyi 1 kilo ve üstünü almasını doktorlar cok iyi olarak değerlendiriyor zaten 4-5 ayından sonra kilo alımı yavaşlıyor
Gamzeli2206 Efendikadin kız daha 44 günlük bebek isterse 6 kilo olsun o kilolar gidiyor ki bu alınan kilo ya anne sütü yada mama sanki yemek yeyiptemi kilo alıyor
Esrahuma Efendikadin ilk 3 ay çok hızlı alıyorlar normal bu durum genelde 45 günde 2 kilo alımı çok sık zaten sızin bebeğiniz biraz daha fazla almış endişelenmeyin
Cnrays Efendikadin benım bebegımde aylık 1,5 kılo alıyodu sızın sutunuz daha yaglıymıs demekkı yanı emzırıyosanız mama verıyorsanız bılemıycem onu doktorunuz bılır
Derensmom Onu doktoru diğer gelişimlerine göre karşılaştırarak değerlendiriyor . Yalnızca anne sütü ile besleniyorsa korkulacak bir şey olduğunu düşünmüyorum .
Kkubu80 Efendikadin mama veriyor musun benimki de 3450 dogdu 5500 cıktı 44 günlükken kontrole gitmiştim doktorum mama ölcegini azaltti biraz fazla almis dedi
Neshas Kiloyu şimdiden takarsan ileride çok başın ağrır boşver maşallah de geç daha bunun ek gıdası var dişi var her yeni anne bi kilo postu açıyor ama tavsiyem kilosuna az veya çok diye takılma biz çok desek ne olur az desek ne olur değişken bi şey çünkü