Kızlar 28 gün önce doğum yaptım sezaryen olunca da sütüm geç geldi. Oğlumu emziriyorum doymuyor mama verince doyup rahatlıyor. Bugün iki göğsümde tam dokuyken sağdım 85 cc çıktı toplamda sizce az mı bide süt artırmak için ne yapmalıyım. Nette emziren anneler için çay gördüm de onlar işe yarar mı