Merhabalar herkese 🌸
Bebeğim 13 buçuk aylık. 3 dişi var. Anne sütü de alıyor yanlız yemek konusunda çok iştahsız oldu bu beni çok üzüyor😓 İştahını artırmam için ne yapmalıyım, ne zormuş anne olup da bebeğinin yemek yememesiii🤧 Cevaplarınız için şimdiden çok teşekkür ederim..