Hediyeinal canım ben uzman çocuk doktoru var bı tane onu takip ediyorum. O paylaşmış ‘ bezde turuncu leke ’ diye.
Bebekler az beslenince;
Birde hava çok sicaksa ,bebekler çok terler su kaybi görülür.kanda su seviyesi azalır ve idrar miktarı azalarak kristal atmaya başlanır .
Ne yapalım?
Bu kötü birşey değil .
Sık besleyelim
Oda ısısını 24 derecenin üzerine cikarmayalim
Fakat;
İdrar turuncu
Kilo kaybı çok
Serum İyon değerleri bozulmussa Bebek hastaneye yatar.
Bunları yazmış canım