Sum87 Gayet yorgun oluyor ama 1-2 saat sonra uykuyla uyanıklık arası ağlama krizine giriyor resmen 1 saatten fazla sürüyor neden olabilir 13 aylık bu arada nazardan filan olur mu acaba çünkü okuyorum okurken esniyor kuzum ve sonra uyuyor 😟
Deletedmom896 Sum87 sürekli mi böyle yoksa arada mi bazen karnı kulağı ağrıyabiliyor ondan olabilir dedi Dr muz çok şiddetlenirse bir çay kaşığı calpol verin demişti işe de yaradı ama sürekli oluyorsa mutlaka Dr a danışın
Rzgr Sum87 gece teroru yasiyor olabilirsiniz. Oglumda da 14. Ayda yasamistik. Gece uykulu gozler kapali yatakta oturur vaziyette sanki birsey olmus gibi ortalama 1 saat agliyordu ve asla sakinlesmiyordu.
Parcam19 Sum87 gece teroru canim. Anneyi babayi tanımaz. Istediğin kadae kucakla vs . Sadece bekleyeceksin o kendi sakinlesecek.
Sophie8 Sum87 yorgunluktan olabilir mi biraz daha erken yatırmayı deneyebilirsiniz. Veya rüya görüyor da olabilir
Sum87 Deletedmom896 daha önce böyle bir sorunumuz yoktu son 10 gündür gün aşırı yada 2 -3 günde bir böyle yapıyor 🤷🏼♀️ Artık ağlaması saatleri geçince az veriyorum bende calpol
Selcannn Benimde 3 aylık burbiglum vat gece uykusundan ağlıyarak kalkiyordu sürekli sütümu sagip kulağının içine karnına ve beline sürdüm anne sütü her derde sifa karnı filan agriyorsa iyi gelir yatırmasan önce yao bak çok rahat uyuduğunu goruceksin
Sophie8 Selcannn sürekli sütümu sagip kulağının içine Lütfen kulağının içine, gözüne damla dışında o da doktor vermedikçe bir şey damlatmayın
Sophie8 Sum87 16 aylık kızım 8de uyuyor bence bir tık erken uyumayı deneyin. Bir de şu ara 1 yaş sendromunda bebeğiniz, sabırlar ve bol uykular diliyorum