Smryna Merhaba 1 ay 23 günlük oldu. Gunduzleri kalktıktan sonra bir daha uyumuyor,zor bela uyutunca da 15 dkka icinde kalkıp uyumamaya devam ediyor. Ve asiri uykusu geliyo uyku başına geçiyor ama direnip uyumuyor. Ne yapmak lazım yaşayan var mı?
Busraugur Smryna karınları aç olduklarından dolayıda uyumuyolar çoğu zaman. Doyduğundan eminmisin peki, benım oğlumda uyumuyordu mama vermeye başladım şimdi çok ıyı uyuyor 🤨
Sule77 Smryna uykusu gelince ağlar annesi daha çok küçük onun sana çok ihtiyacı var uyumayı anneden ayrılma olarak görüyor bol bol tem teması yapın emiyorsa emzirin sürekli ama memede uyuyup kalmasın yoksa bnm gibi hala cekersiniz.Zamamla düzene giriyor lafına sinir oluyorum ama suan gerçekten zamanla düzeliyormuş yaşadım.hala kısa gündüz uykularımız var. instgramda baldan anne sayfası var onun sayfasında yenidoğan uyku düzenlerini okuyun ben orayla dizene koydum bir ay sürdü
bossbabysmom Smryna ilk 3 4 ay normal bendede oyle oldu ayni postu actm gordum ki hemn herksde var bu sorun.. ama benm oglan uykuyu pek sevmdi zaten 6aylk oldu halw zar zor uyutuyorum en buyuk sorunumz
Smryna Lothbrok cok denedim gaz yok evde kucakta gezmek istiyor konuşayım istiyor hep ilgi olsun sallansin ama uyumasın 😭 cok uykusu da geliyo gözlerini kapatıp hemen geri açıyo 😞
Lothbrok Yani ilk 4 ay benim oğlum da gündüzleri neredeyse hiç uyumadı ama ne kucak ne sallama fayda etmezdi durmadan ağlardı, ağlamıyorsa sıkıntı yoktur bence zamanla düzene girer uykusu inşallah
Smryna Busraugur karnı tok bende meme+mama veriyorum. Zor bela memeye alıştırabildim zaten karnı tok hic sorun yok o konuda. Illa sallansın hep konusulsun istiyor. Uykusu var cok gozleri kızarıyor ama direniyo acaba diyorum cok sıcaktan mi uyumuyo sokağa cikariyorum yok dus aldiriyorum yok uyku yok 😬 ustune cok uykusu geldiği icinde ağlama krizleri oluyo
Smryna Sule77 ya çok iyiymiş onu inceleyim bende ten teması kuruyorum. Meme veriyorum ne kadar sınır krizleri geçirse de meme de uyumaya başlamadı daha 2 gündür zor bela memeyi az biraz tutup içmeye başladı aslinda. Insallah düzelir valla cok zor gündüz hic uyumamasi 2 dkka ayrılsam yanından kıyamet kopuyor hep kucakta gezmek istiyo
Sule77 Smryna bebek uyumadıkça adrenalin salgılar enerjisi artar çok yorulur sonra ağlama krizlerine girer bebeğiniz suan sadece 1-1,5 saat uyanık kalması lazım siz dediğim sayfayı mutlaka okuyup uygulayın küçükken hemen alışıyor
Sule77 Smryna Allah yardımcınız olsun ben sallamayı bıraktırdım emzirip beşiğe koyuyorum beyaz gürültü açınca kapatıyor gözünü sizde fön sesi süpürge sesi deneyin dalması için ama dalarken devam etmesin müzik sonra müziksiz uyuyamaz hale geliyor neye alışırsa oraya yöneliyor hemen
Smryna Sule77 allah razı olsun ah o müziğe alıştırdım hamilelikte başladı sonrasında devam edeyim dedim. Artık sabaha kadar bebek müzikleri olmadan ben uyuamıyorum o derece 😁 sallamaya alıştı hatta onun için hamak aldim fayda etmiyor
Smryna Sule77 sabah 10 da kalkıyor inan aksam karanlığı gorene kadar asla uyumuyor kundak falan neler yaptim fayda etmiyor. Evet incelicem bakıcam insallah yardımcı olur.
Sule77 Smryna sabır edin aslında onlarda uyumak istiyor ama beceremiyorlar uyumayı bilmedikleri için hep destek arıyorlar bnm bebeğim se emmeden uyumuyor illa orda mayışacak ne anneme ne eşime al uyut deme şansım da yok.5 aylık olcak valla kilosu da baya var artık kollarım ağrıyor tartamıyorum 😂
zerroya Smryna yüzüstü yatırmayı denediniz mi sırtına poposuna masaj yapın yatırıp rahat edip uykuya dalabilir benim kızımda çok işe yarıyor gündüz üç saat uyuyor o şekilde 😇
Smryna zerroya 1 saat 2 saat bile uyusa nasil ilaç gibi gelir ah ah 🥳 denedim çıplak yatırıp masajlar yaptim sevdim göğsümde yatırıyorum. Kafasını kaldırıp gülücük atiyo sonrasında gene kriz ama uyumicam diye direniyor 😒
Sule77 Smryna sabah on çok geç 6-8 arası güne başlamalı uyandırınca akşam da otomatik erken uyuyor bnm bebeğim gece 3-4 lre kadar uyumazdı yavaş yavaş geriye cektim şimdi akşam 8 de bi uyuyor sabah 7 ye kadar bazen 2 bazen 3 kere uyanıyor o sayfa bi mucize bana göre
Smryna Sule77 Bizim babamızda ayak da sallamaya alıştırdıgi icin bir futbolcu gibi ayak kaslarım oluştu 😁 cok istiyor dalıyor da ama sonra 10 dkka icinde hop uykusunu almis gibi gözlerini açıp biraz sevimlilik sonra yeniden kriz 😒
Smryna Sule77 sabah ben mi uyandirayim onu sonrasında huzursuz olmas mi? Yarın ilk isim erken kaldırmak olucak:) ay şansıma da 6 da kaldırırmisim bi daha 11 e kadar uyumazmis 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ 😄 o sayfayı inceleyim mutlaka bana da yararlı biseyler bulucam insallah