Kızlar mutluluğumu paylaşmak istedim. Oğlum 13 aylık ve yürüyor o kadar güzel bir duyguymuş ki Rabbim herkese yaşatsın. 8 aylıkken düşüp beyin kanaması geçirdi kırık vardı kafatasında çok şükür iyileşti Rabbim bana bağışladı. O zamandan korku kaldı travma oluştu herşeyden korkuyordu. Aslında 1 aydır yürüyordu cesareti gelememisti korkusunu yendiğine daha da çok sevindim. Yürürken öyle seviniyor heycanlaniyor ki tabi ben daha fazla heycanlaniyorumm🥰 Rabbim evladımızla sinamasin 🤲