Ahsen25 bende bisey görülmedi ama makina takılıyken çokta teklemedi, ilaç verdi ama çok rahatsız ederse içersin dedi bende kullanmıyorum ya ilaca alışmak istemiyorum. Benim hamilelikten öncede bu şikayetim vardı zaten ama hamilelikte arttı. Doktor birazda psikolejik dedi Çok düşünüyormusun sürekli teklicek diye ondanda olur?