Elisaece benim de benzer şekilde sütüm 5. günde geldi. sarılık oldu. mecburen formül süt verdik. Sütüm gelmeye başlayınca mamayı kestik ama ne kadar aç olursa olsun tutmadı. Tabi biz dil bağı olduğunu sonradan farkettik onun da etkisi olmuş. Aç kalmasına rağmen emmeyen bebek emmiyor arkadaşım. Benimki bu nedenle çok kilo kaybetti. Israrla günlerce emzirmeye çalıştım, sütüm çoğalacak dedim. Şimdi doktor kontrolünde takviye yapıyoruz mecburen. Doktorumuz çok kızdı muayenede aç bu çocuk aç sütün yetmiyorsa emmiyorsa vereceksin mamayı dedi. İlk üç ay çok önemli kilo açığı olarak bakmayın beyin gelişimi ve büyümesi yeterli beslenmesine bağlı. Siz böyle yaparsanız bu çocuk ilk 3 aydaki açığını ömrü boyunca kapatamaz dedi. Ama her boşlukta emzirmemi tavsiye etti. Sürekli meme veriyorum ve düzenli aralıklarla mama veriyorum kilosunu toparlamaya çalışıyoruz.Bu hafta artık daha güçlü emmeye başladı. Her bebek farklıdır bunu unutmayın. Sizin bebeğinizi en iyi siz bilirsiniz. En doğru yönlendirmeyi doktorunuzdan ve emzirme polikliniklerinden alabilirsiniz.