Sgizz Merhaba oğlum 7 ay 21 günlük su içmeyi pek sevmiyor biberonu ile hiç içmiyor beni emmesine rağmen biberonu kullanmasını beceremiyor daha çok dişlerini kaşımasına yardımcı oluyor 🙊yemek sonraları kaşıkla zorla veriyorum nasıl alıştırabilirim suya 🥵 sevgiler..
GameProMom Sgizz hayat’ın pembe kapaklı bebek suları var ya biz o sorunu o şişeler ile atlattık , bende aynı şekilde zorla veriyordum suyu , şimdi şişeyi görünce çıldırıyor su içmek için😂
asafnannesi Sgizz bizimde su büyük sorunumuz. Şırıngayla veriyorum yarısını yutuyo yarısını çıkarıyo öyle öyle biraz alıştı şırıngayı görünce emziği ağzından atıyo şimdi sonra suluğunu veriyorum eline oynuyo oynarken de içiyo biraz
Sophie8 Sgizz kızım pipetli sulukla su içmeye başladı desem abartmış olmam. Önce bir pipetle deneyin isterseniz 🤗
spmommy Sgizz oğlum emmeye devam ederken hç içmedi nerdeyse. Çok kafama takıyorum. 12. Ayda sütten kesilince bi anda içmeye başladı. Şuan aventin pipetli suluğuyla içiyo sadece. Başka bişey kabul ettiremedim. Anne sütünden gerektiğini alıyolar bence
HonKiPonKiDoNiNo Benimde kizim 7. Ayina girdi suyu sevmiyorr 😬 zorla iciriyorumvalla kasikla burnunu tikayip ☹ bi sekilde alistirmak lazimmm mecbur.
Eriminannesiii Benim oğlumda su içmeyi hiç sevmiyordu doktoru alması gereken suyu anne sütünden mamadan alıyor zaten içmiyorsa zorlama ara ara teklif et isterse içer demişti 11 aylık olduk artık kendisi istiyor siz ara ara teklif edin isterse içer zaten 😊
Sltan45_a Eriminannesiii benimde 11 aylık. Biberona sıkıp sıkıp bırakıyor üstü başı hep ıslak. Siz biberonla mı alıştırsınız
Eriminannesiii Sltan45_a biberon kaşık alıştırma bardağı çay bardağı her şekilde verdim o nasıl istiyorsa 😊 şimdi hepsinden içiyor
Sgizz Sltan45_a bende kolay alışsın diye wee baby’ın 0-6 aylık küçük biberonlarından almıştım fayda göremedim, şimdi Eventin alıştırma bardağını denemeyi düşünüyorum..
Omurum Benim kızımda öyle bende doktora sordum meyve yedirirken sulu yedirin ordan karşılar dedi mesela elma rendele içime su koy sulu yedir demişti
Sgizz Omurum meyveler genelde sıvı oluyor fakat yemek sonrasıda suyun yeri ayrı, umarım büyüdükçe alışkanlık edinirler 🙏
TalentedMom Sgizz benim bebeğim de 4 aylık al benden de o kadar hiç sevmiyor suyu su alıştırma bardağı aldım zar zor içiyor kaşıkla veriyorum ben de
Sgizz TalentedMom 6. Aydan itibaren ek gıdaya başladığı için onun öncesi anne sütü desteklediğinden hiç zorlamadım ama şuan ben zorlanıyorum 😅
Oznur Sgizz pipetle az da olsa alıştı sayılır oyin sanıp içiyor emdiği icin ihtiyaç duymuyor sanırım benim ki gibi