Gulap-1234 ay hiç sorma kız bende 5. Günüm oldu diyete başlayalı 2 çocuk doğurdum normal evde kendim spor yapıyorum ama yapabilseydim bizim evin önü dolu park gidip yapardım bence imkanın varsa yap hiç bişeyde olmaz zaten öneriyorlar sezaryanlılara doğumdan 6 hafta sonra spor yapmayı