Omerinannesi342 10 aylık olduk ama hep tellerin üzerinde uyuyor kuş gibi her saatte uyanmasa bile gece 1 de çığlık çığlığa uyanıyor salıncağında sallıyorum yine uyuyor gazı var doktor damla verdi ama ne zaman deliksiz uyur bu bebiş ya 😂
Tuba Omerinannesi342 14 aylıkken ilk kez deliksiz uyudu benim oğlum 😅 10 aylıkken her iki saatte bir kalkardı🤯
masalcianne Omerinannesi342 7ayda uyku eğitimiyle beraber gece beslenmelerini kestim şuan tam 11 aylık 08.08.19 doğumlu deliksiz uyuyor
Omerinannesi342 Deletedmom414 yok canım ya uyanıyor sallarken pırt pırt çıkarıyor o zaman anlıyoruz gazdan uyandı diye 🙄
masalcianne Bernauslu kendim denedim önce ama başarısız oldu ağlatmadan denemeye çalıştım en son çok ağladı bıraktık danışman desteği ile verdim ben
Demirbebek Bende gece manasını mı kessem imrendim valla deliksiz uyuyanlara bravo 1 yaş olmak üzereyiz gece 1 kez mama veriyorum
Seda_123 Omerinannesi342 Gece 1 de uyur sabah 6 7 gibi uyanır emer uyumaya devam eder 11 de kalkar hep böyleyiz biz 2 ayından beri 6 aylık olacak 10 gün sonra
Omerinannesi342 Seda_123 düzensizmiş uykusu canım benim oğlan doğdu doğalı 20-21 arası gece uykusuna geçer
Seda_123 Omerinannesi342 Valla o saatte uyusa sabahın köründe kalkar bu sefer ben uykumu alamam geç yatıyorum oda geç yatıyor iyi oluyor valla 😂
Mom4775 11 aydan beri şükürler olsun. Memeye de çok düşkün emzirmekle alakası yok. Bence kendi kendine uyumayı öğrenmesiyle alakalı. Gece kalksa da kendi geri dalabiliyor.